Category: Blog

Posts related to Blog

2.akcia júl Navigationrally by Double RedMáme tu ďalšiu akciu zo série Navigationrally, tento krát Nás trasa zavedie tými najkrajšími pohoriami a národnými parkami v Srbsku, Čiernej Hore a Bosne. Navštívime miesta ako Fruška Gora, Uvac, Durmitor, Zelngoru a mnoho ďalších. Skvelá zábava a dobrodružstvo spojené s poznaním a objavovaním si pripravený ?

Dátum: 8.7. – 14.7.2020

Limit: 15posádok

Krajiny: Srbsko, Čierna Hora, Bosna

Tip jazdenia: jazda v kolóne, jazda podľa GPS bodov, jazdenie podľa LOCUSU a iných mapových podkladov

Terén: exped [...]

IMG_20190131_120606_resized_20190220_102347724

Koncom januára sme sa v zložení 8ľudí a 4 autá vybrali na offroad trip po zasneženom Rumunsku v oblastí rumunsko-ukrajinských hraníc. Prinášame pár foto a video z Našej cesty.

aaaauvodnaBosna a Hercegovina je naozaj úžasná krajina o tom sme vedeli už dávno nakoľko sme ju navštívili už pár krát vďaka akcií Navigationrally. Vždy to bolo ale iba na krátko a iba okolie mesta Foča a národného parku Zelengora. Preto sme sa tento rok rozhodli spojiť výlet do chorvátska s päť dňovou offroad výpravou po tejto balkánskej krajine. Dve autá, štyria ľudia a 850kilometrov po Bosne, ktoré naozaj stáli za to. Krásne šotolinové a lesné cesty, ktoré viedli tými najkrajšími pohoriami, jazerami, vysokými vrcholmi nás vždy doviedli do tradičných horských dedín, ktoré vyzerali ako z pred 300 rokov alebo fascinujúcich miest ako bol napríklad Mostar. Bosnianská príroda a charakter krajiny je v [...]

Navigationrally Zakarpatská Ukrajina

Po stopách východnej hranice 1. Republiky

4.-8.7.20118    Júl sa niesol už tradične v znamení Navigationrally, tento krát sme akciu zorganizovali v spolupráci s EXTREME ADVENTURE TEAMom a tu je krátke zhrnutie jednej z ich členov Radky

Začiatokom júla 2018 sme absolvovali expedíciu s názvom Navigationrally Zakarpatská Ukrajina. V roku 2018 uplynulo presne 100 rokov od vzniku 1. Československej republiky a my sme boli zvedaví pokiaľ až siahali hranice našej bývalej republiky. Všetci účastníci sa stretli 4.7. vo večerných hodinách v krásnom zrubovom rezorte v dedine Tysalvo, kde sa naše dobrodružstvo na druhý deň ráno začalo. Po výdatných raňajkách sme nasadli do našich offroadov a hor sa objavovať. Prv [...]

35648755_1733477306707753_1617364321510096896_nAko to už býva zvykom GREAT RIDE team nesmie chýbať na žiadnej motoristickej akcii, a tak sme sa rozhodli zažiť nové dobrodružstvo na Albania rally 2018!

Stroje sú pripravené, roadbooky vyznačené, Gopro zapnutá. Jazdci prechádzajú cez štartovaciu rampu, spúšťa sa časomiera a od teraz všetko závisí len a len od nich samotných, ako sa popasujú s albánskym terénom.

Prvý deň, rally odštartoval prológom dlhým 139km z hlavného mesta Albánska – Tirane do mesta Peshkopi. V okolitých horách tohto mesta pripravili organizátor [...]

Passo Stelvio, Paaso GIAU a talianske Dolomity o tom mal byť tohtoročný výjazd Klubu GREAT RIDE, milovníkov aut a cestovania ale ako sa vraví človek mieni Pán BOH mení a tak na posledná chvíľu pre katastrofálne počasie v Taliansku meníme plán a vyrážame smer Rumunsko, kde hlásia bez mraku a 30 stupňov J

A tak v počte 7aut smerujeme cez Maďarsko do Rumunska. Za cieľ prvého dňa sme si dali Transalpinu, ktorá nás príjemne prekvapila svojou rozmanitosťou, nekonečným množstvom zákrut a dobrým asfaltom.  Práve táto cesta je t [...]

Korzika, ostrov mnohých tvárí! Aj takto by sa jednou vetou dal opísať malý ostrovček ležiaci v Stredozemnom mori, ktorý sme sa rozhodli navštíviť.

Veci pobalené, stan nachystaný, auto pripravené, môžeme vyraziť za poznaním novej krajiny! Po prejdení pár stoviek kilometrov prichádzame do Talianskeho prístavného mesta Livorno, kde na nás už čaká trajekt. Po 4 hodinách plavby prichádzame do mesta Bastia, ležiaceho na severovýchodnom pobreží Korziky.

Po vylodení sme si to ako ináč namierili r [...]

1aPrinášame pár foto z Nášho prvého organizované roadtripu, ktorého trasa viedla zo Slovenska do Rakúska a následne pokračovala Slovinskom do Chorvátska. Počas 5tich dní na nás čakalo približne 1200km rýchlostných ciest, horských priesmykov a malebných prejazdov. Medzi to naj určite patril Solk Pass, Grossglockner, Maltaroad, jazero Bled, národný park Triglav či historické chorvátske mestečko Poreč. Nevynechali sme ani najväčšie súkromné Porsche múzeum, či zvezenie sa lanovkou na Vogel. Kvalitným doplnkom celého roadtripu bolo skvelé pivo a miestne špeciality

V spoločnosti skvelej partií ľudí sme si to naozaj užili do sýta a už teraz v hlave spriadame ďalšie plány za novými zážitkami

dsc_0238Každý milovník cestovania a horských priesmykov by určite mal navštíviť najvyššiu cestu Slovinska Mangart Pass, ktorý sa nachádza v Julských Alpách v severozápadnom Slovinsku.Treba byť ale opatrný cesta sa objavila vo viacerých rebríčkoch ako jedna z najnebezpečnejších ciest Európy.

Hlavne pre svoju úzkosť, veľkými roklinami, padajúcimi kameňmi a miestami sa treba pripraviť aj na zlý povrch vozovky.

Mangartská cesta so svojou výškou 2,055m.n.m. bola postavená v roku 1938 a poskytuje nádherný pohľad na Mt. Mangart so svojou výškou 2,679m.n.m. Pre fyzicky zdatnejších je možné absolvovať aj výstup na tento vrch. Prinášame pár. Foto z našej návštevy Mangart Pass.

1377660_origChcete byť v aktuálnom dianí GREAT RIDE ? Nič nie je jednoduchšie! Ak Vás zaujíma všetko ohľadom GREAT RIDE sledujte nás na facebooku a instagrame, kde sa dozviete to najdôležitejšie čo sa okolo nás deje.

Pre všetkých Našich fanušíkov máme pripravené súťaže o super ceny od našich partnerov.